Sezya Kızlar hamilelikte tahıllı gevreklerin faydalı olduğunu duydum. Sizler yiyor musunuz yada hangi markayı tercih ediyorsunuz.
EsengulC Sezya bol ca yulaf ezmesi tüketiyorum hem tok tutuyor hem pratik birçok tatif var yulaf ezmesi.ile kahvaltıda öok iyi oluyor ara öğün olarak da güzel meyvelerle iyi gidiyor
Elfvli Sezya hemen hemen hemen yulaf lapasi yiyorum. Ara öğün yapıyorum. İçine tarçın, kakao , Hindistan cevizi yağı ekliyorum. Uzefine hurma ve muz dilimliyorum. Cookkk leziz oluyor 😋
gulsonmez27 Ben ara öğün olarak yiyorum.Kırmızı meyveler olanı aldım çatır çatır güzel gidiyor 😂😂şaka bir yana lif kaynağı ben faydalı olduğunu düşünüyorum
EsengulC Sezya Eti lifalif sadesi güzel pişirince yumuşacık oluyor blendırdan çekince tam un kıvamında oluyor kellogs almıştım onu zor bitirdim çok sertti