Bir kere adet görüp kontrole gitmenizi tavsiye ederim. Küçük de olsa bebeğini kaybetmek zordur. Bende aynısını yaşadım boş gebelikten kürtaj olmak zorunda kaldım 2 defa adet gördüm kontrol e gitmedim şu an 33 haftalık hamileyim ve amniyotik bant oluşmuştu. Amniyotik bant kürtajdan kaynaklı oluşmuş.Bebek küçükken elini ayağını kesebilir bu bant Allah tan böyle bir şey yaşamadık. kürtajdan sonra mutlaka kontrole gidin