Hamidekara Bende ayni durumdan 36+4 de sezeryanla dogum yaptim bastan beri sezeryan istememe ragmen doktorum ve esimin istegi uzerine normal dogumla basladik 6 saat suni sanci ve 6 cm acilmadan sonra sezeryana alindim. Simdiki aklim olsa en bastan sezeryan olurdum hic yatmadim diyebilirim hemen ayaklandim cok sükür. Korkulcak bisi yok icinizi ferah tutun