İdrarında turuncu leke geliyordu bugün 6 günlük kan tahlili aldı doktor kanında bazı şeyler yüksek çıkmış sıvı azlığından serum bağlayacaklarmış bir gece hastanede kalacağız böyle bir durum başına gelen var mı bu arada 6 günde 600 gram kaybetmiş çok korkuyorum böyle bir durum yaşayan var mı