Zeynov Merhabalar, 34+6 gebelik haftasındayım ama bugün doktorum bebeğin kilosunun 2,5 hafta önden gittiğini 3,100 gram olduğunu böyle devam ederse erken doğum ile sezaryen yapılabileceğini söyledi. Aynı durumu yaşamış olan ya da yaşayan var mı acaba?
Baranzeynep Zeynov maşallah biraz tombis bebişiniz ben 34 +6 da gitmiştim 2650 idi 39+1 de doğum yapıcam kismetse
Semakacan Zeynov evet kiloluymuş biraz bebişiniz maşallah 🥰 yani normal doğum baya zorlayabilir kilo alımı böyle giderse sezaryen olur gibi
Baranzeynep Zeynov tahlillerin izi bi yaptırın doktor gelişimine göre değerlendirir zaten hakkımızda hayırlısı olsun
Zeynov Baranzeynep Evet ben de öyle düşünüyorum ama tedirginim biraz hiç hazır değilim doğum için.. yani 1 ay önceden hiç tahmin etmiyordum. 🤷🏻♀️
Baranzeynep Zeynov bebeklerin sadece %5 ı zamanında doğanın sağlıklı olsun da canim sağ salim kucağına al
Zeynov EsengulC Ben de ondan şüphe ettim hatta son adet tarihim 6 nisan doktor 6 mart olsa da olurmuş dedi. Kilosuna takıldı sadece.
Zeynov Semakacan 😍teşekkürler. Evet doktor da aynı şeyi söyledi ben normal doğum düşünüyordum halbuki..