ozgese-s Kızlar pusetler e bebekte çok pahalı bugün baktım 500 tlydi en uygunu daha uyguna aldınız puset var mı acaba ☺️ Trendyolda bakıyorum 180 tl diyo bilemedim 😔
Fk_53 ozgese-s ben iki gün önce gitmiştim e bebeğe puset en ucuzu 700 liraydı bende babyl mall gittim orda hem puset hem araba da kampanya vardı duux markası 900 e aldım yani daha mantıklı geldi
Fk_53 Tughanalpinannesii_ siz ne zamn aldınız iki gün önce en ucuzunu 500 dediler dolardan dolayı çok çıkmıştı
Tughanalpinannesii_ Fk_53 nasil bebek arabası iyi mi ben de baby mall de sunny baby düşünüyorum indirim var şu an
Fk_53 Tughanalpinannesii_ daha kullanmak nasip olmadı canım doğumu bekliyorum ama yani kaliteli biseye benziyor puseti faln gayet sağlam yani
Aybukee3535 ozgese-s 157 ljraya bitane kahverengi bulmuştum çok hoşuma gitti esimin 50 lirada kupon hakkı vardı 107 liraya aldim çokkk memnunum çok güzel sapasaglam geldi sayfanin adida Eyn baby