Arkadaşlar doktorun dış gebelik deyip sonradan düzelen varmı
Değerim adet günümde 45 di 2 gün sonra 70 oldu az arttı diye doktor carsamba günü igne ile düşürecegiz dedi
Ultrasondada bisey göremedi zaten kese falan görünmez ama rahim kalınlığına bakacağım dedi oda 7 mm çıktı hamile olsan 12 mm üzeri cıkardı dedi yardım edin lütfen ya fikri olanlar yazsın ne olur