Bildiğim kadarıyla bebeğin dna sinin sizin kanınıza geçmesi gerekiyor ve bunun bir oranı vardı ama şuan hatırlayamadım.Ben genoksta yaptirmistim mesela bunu ihtimal olarak söylemişlerdi eğer sonuç alamazsak bir süre daha bekleyip tekrar deneyeceğiz ve ücret almayacağız diye.Beklemek çok zor ve sancılı biliyorum ancak bu önceki bekleme sürecinde iyice birleşmiştir dnalar,o yüzden yeni vereceğiniz kanda mutlaka bi sonuç cikacaktir🙏