Iraz Kahveli evet canım değerim 157 çıkmış düşük diye uyarı vermiş çok mu dusuk ve bana bir zararı varmı unutkanim çok bu sebeple mi
caganin_annesi Alt sınırı bilmiyorum ama ben 80 le yıllarca yaşadım, hamile olunca iğneye başladılar mecbur kaldım. Şimdi normalin bir tık üstünde.