Mineoksuz 36 haftalığız sizinde bebişler tek bi tarafta toplanıp öyle kalıyor mu🤔 birde makat geliş şu an ki pozisyonumuz kafasını kaburgama bir dayıyor sağolsun ne oturtabiliyorum ne yatabiliyorum 😌
tgcaty Mineoksuz suan sagolsın yatırmıyor beni bir geriliyor agrıyor artık ğündüzleri de kasıyor kendni karnım taş kesiliyor
Imraninannesi Mineoksuz çok normal birşey bebegin sağ ve solda toplanması. Arada karnın da sertlesebilir gayet normal. Ve sen onu dogum pozisyonu aldığında gör kafasi asagida kemiklerine ara ara batiyo😂 38+4 haftalığım ben😃
tgcaty Ozgeggrcn bebeğin yeri daralıyor kndni kasıyor bide o yuzden sertlşiyor kimi de dogum yaklaşınca karın sertleşir diyor
Mineoksuz Benimde aynı işte 😔 birde ters durunca baya baskı yapıyor sağolsun tecrübesiz olunca insan herşeyden tedirgin oluyor
Nadiye 30. haftamdayım.Ben çocuğun nasıl durduğunu anlayamıyorum. Siz nasıl anlıyorsunuz kafası aşağıda mı yukarıda mı diye