ipek_45 Arkadaşlar ben aşıdan hemen sonra covid oldum. Bu durumda 2. aşımı ne zaman olmam gerekiyor bilginiz var mı? Benim durumumu yaşayan var mı aranızda?
melekkizim_00 ipek_45 covidden sonra bebekte sıkıntı olmadı değil mi 😞 bende 23 haftalığım bugün 9. Günüm,
Pinaralkn ipek_45 ipek_45 e nabizda aşı olabileceginiz tarih yazıyor bende geçirdim 1 ay sonra aşı olabiliyorsun
ipek_45 melekkizim_00 6. Günüm. İki gün önce muayenede iyiydi durumu. Umarım böyle de devam eder. Siz kontrole gittiniz mi?
Yagmur2210 melekkizim_00 geçmiş olsun öncelikle nasıl gittiniz bnde covitim 5 günüm ağır gecryrm bide kan sulandırıcı iğne onerdimi doktorunuz
melekkizim_00 Yagmur2210 evet kullanıyorum, kendi aracımla pozitif olduğumu öğrenir öğrenme gittim canım