Kızlar merhaba ben özelde takipliyim, ancak yüksek fiyat sebebiyle kan uyuşmazlığı iğnesini devlette yaptırmak istiyorum. Eczaneye gidip iğneyi alıp acilden vurulabilirsin falan demişlerdi ama eczaneyle görüştüm reçete yazılması gerekiyormuş. Özelde kendi doktorumdan rica ettim iğnenin mor reçete yani yatan hasta üzerine yazılması gerektiğini söyledi. Ben nasıl yapıcam devlet kadın doğuma randevu bulup gidip iğneyi yazdırmam daha sonra eczaneden almam mı gerekiyor yoksa acile gidip kan uyuşmazlığı iğnesi vurulmak istiyorum desem direkt iğne yapıyorlar mı. Benim gibi özelde takipli olup devlete bu iğneyi yaptıranlar yardımcı olabilirse çok sevinirim