KubraAydin Kızlar artık yavaş yavaş alışveriş yapmak istiyorum oğluşuma nerden nasıl başlamam gerekiyor listeniz vs var mı 😊🎈
Asyaveannesi36 KubraAydin bence yılbaşı öncesi herşeye zam gelmeden önce büyük ürünleri alın derim bebek arabası beşiği felan
dilek6 KubraAydin büyük bi zam geliyor büyük gereçler önceliğin olsun kuzum çünkü dolar kuru bizim ülkede büyük gündem biliyorsun
Leylakkk KubraAydin size tavsiyem yeni doğan olarak sadece 2 3 takım hastane çıkışı alın geri kalanları 3 aydan başlayım almaya
KubraAydin Asyaveannesi36 dilek6 arabası vs beşiği var onları çok önceden aldık allahtan 😂 şuan sadece kıyafetler ıvır zıvır
Suzanne Böyle sabırlı insanlara hayranım ben 21 haftalık hamileyim oğlumun kıyafetlerini aldım odasında 😂 ama elini sıkı tut canım yılbaşından sonra çok zam gelecekmiş
KubraAydin Suzanne aslında hiç sabırlı değilimdir bu hafta alırız diye diye doğum geldi 😂 belim araba vs alındı kıyafetleri falan kaldı yani onu da hiç bilmiyorum ne alıcağımı😂
dilek6 KubraAydin kıyafet içinde başlaman daha iyi bi zaman ben bi kaç sitesi olan yerlerden almaya başladım indirimlerden çok beğendim de ama yeni doğan çok almadım
Asyaveannesi36 KubraAydin ozaman indirimde yakaladığın herşeyi al derim😁 ateş ölçer biberon emzik kıyafet ıslak mendil bez felan