fatmaduz henüz 25. Haftamdayım ama eğer her şey normal görünürse normal doğum denemek isterim. Çatı muayenesiyle doğumun aynı şey olduğunu düşünmüyorum, sonuöta çatı muayenesinde dışarıdan bir müdahale var ve ister istemez rahatsız edici oluyor. Ama doğum anında hem bebeğin hem rahminizdeki kasların yardımıyla içerden dışarı bir olay gerçekleşiyor yani vücudunuz kendi stresini, kendi ihtiyaçlarını kendisi yönetiyor. Tüm kontrol sizde, o yüzden farklı bir olay bence. Acı ağrı mutlaka olur ama tabi ki sizin tercihiniz, kendinizi en iyi hissettiğiniz doğum şekli sizin için en sağlıklı olandır 💕🙏🏼