Rahim filmi çekilmiştim geçen ay az önce doktordan çıktım 5 inde regl olmam gerekiyordu ama benim 2 gün önceden lekelenmem oldu hala kahverengi akıntı devam ediyor doktor rahim duvarin kalın hamile olabilirsin büyük ihtimal kimyasal gebelik dedi belki sağlıklıdır yarın sonuca göre bakicak heralde ama kimyasal bile olsa bu benim için büyük bir şey 2.5 yıldır ilk defa oluyor Allah’ım hayirlisini nasip etsin off kafam allak bullak oldu kanamam başlamadı kaç gündür hala yok ama pembe leke ve kahverengi leke devam ediyor bir yandan sevindim bir yandan üzüldüm inşallah kimyasal değildir ama lekelenmeler devam ediyor off Allah’ım böyle birşey yaşayan var mı ya da kimyasal yaşayan nasıldi