DilanKocc Kizlar merhaba 26+3deyim 1 haftadir göğüs ucumu sıkınca su geliyor ama sarımsı bir renkte arada sirada geliyormu hala diye sıkıyorum bakıyorum gittikce yoğunlaşıyor beyaz bir renk almaya basliyor sut gibi daha erken degilmi süt un gelmesi icin veya sıkmamda bir sorun varmi sizler neler yaptiniz cok merak ediyorum
Gul_hamad DilanKocc bende 24um geliyor. Ama arastirdim,sıkmak iyi degil.erken doguma tetikliyor. O yuzden bebegin icin sakla. Ben sıkmıyorum artik
Deletedmom15257 DilanKocc sikmanda tabiki bi sorun var rahime uyarı gidiyo erken doğum için dikkat et ve sıkma o sarı dediğin sıvıda bebeğe cokkk faydalı olan süt ilk anne sütü sıkma dokunma göğsüne ben doğum yaptim rahimim toparlasın diye dr sürekli sütünü çıkar sag dedi rahime uyari versin diye sende bidaha dokunma
SemraErkann DilanKocc gügus ucu gebelikte sıkılmaz erken Doğuma yol açarsın bir DHA sıkma şakın daha çok erken haftaşardasın
Soraya DilanKocc meme uçlarını sıkarsan endini uyarırsın ve doğumu tetiklersin Ayrıca o boşa sıktığın sütün her bir damlası bebeğin için gerekli Özellikle sarı süt bebeğin ilk ağız sütü
Duyguynrky DilanKocc sıkmak hormonları tetiklediği için (yani süt hormonlarını) erken doğuma sebep olabiliyormuş. Birde o ilk süt olduğu için önemli sıkma yani
DilanKocc Kizlar cok ama cok tesekkur ederim erken dogumu tetikledigini hic bilmiyodum ogrenmem iyi oldu cok tesekkur ederim hepinize 🙏🙏