Mercimegim4 36+4 den selamlar ✌🏻
Dün camları sildim bir güzel oldulaaar, dip köşe toz aldım. Baza altı olsun, dolap üstü olsun, her yerin tozu alındı koltuk altlarına kadar temizlendi dizildi yeniden. Ev sildi süpürüldü. Nevresimler değişti. Yatak odası komple bitti perdeleri yıkandı asıldı.
Mutfak dolap içleri bitti, dışı bitti. Aspiratör temizlendi. Bunları zaten 2 haftada bir en geç siliyorum mutfak şeylerini. Her yeri düzenledim, tertipledim. Evim tertemiz oldu🤗 bugün yarın da salon perdeleri mutfak perdeleri bitecek. Banyolarda dün foşur foşur yıkandı. Yeni halı serildi. Haftaya da oğlumla kavuşuyoruz bitti. ✌🏻
Tabi gece kalçadan giren bir ağrı, sol bacağım kas katı oluyor 5 dakika bekliyorum geçiyor sojra yeniliyordu. Çok yoruldum. 🥲