nigar_95 bende 9+5teyimm 2 hafta önce aynı şeyi yaşadımm bütün belirtilerim bianda kayboldu doktoruma mesaj attım bana şey desi belirtilerinin kaybolması yada devam ediyo olması bebeğin sağlığıyla ilgili değildir o yüzden endişelenme dedi. Kanaman falan yoksa korkma canım allahın izniyle iyidir 🙏 he o olaydan 1 hafta sonra belim tutuldu ve şiddetli kasık ağrım oldu inan 5 gün süründümm resmen ve bu ikinci bebeğim çok zorlandım.. O yüzden belirtinin olmaması aslında şahane olay 🥰🥰