babygeldi benim arkadaşım onda doğum yaptı asla memnun değildi birebir şahit oldum. Çocuğunun kolu kırıldı yoğun bakımda kapmıştı yoğun başımdakiler doktoru doktor hemşireleri suçluyordu sen bilirsin canım yine de… hastane olarakta rezalet bir hastane yenidoğan katında bebek sesi yoktu resmen hepsini doğar doğmaz yoğun bakıma alıyorlar nedendir bilinmez