DenizD ben ilk gebeliğimde depend almamıştım ama orkid almıştım yanıma tabikide hemde nasıl geçti su gibi orkid fayda etmedi hasta bezi koymuştuk ve ilk başta da hemşireler vermişti ve öyle rahat ettim sürekli beni ayağa kaldırıp yürüttükleri icin o zmanlar hemşireler ayağa kalkınca zaten akıyor fazlasıyla kişiden kişiye kanama değişir ama illaki kanamaoluyr ve şimdi 2. Gebeliğim. Hasta bezi alacağım yine yanıma en azından oturduğumda yattığımda kalktığımda arkama sürekli bakamayacağım geçti mi geçemedi mi diye 🙈