caglaboran98 Merhaba Anne adayları :) Bugün 5. Haftama girdim sırt ağrısı ve kasık ağrılarım var sizlerde de oldu mu acaba normal mi
eymeninannesii caglaboran98 merhaba bende 5+3 haftaligim benimde agrilarim var halsizim hiç bisi yapasım yok
Seda5885 caglaboran98 ben kasık agrısından aglıyordum artık belim yerınden cıkıyordu doktora gıttım rahme yerlesmeye calısıyor dedı kan vs olmdıktan sonra merak etme dedı ama progestronndıye bır ilaç verdi rahim yatagını biraz rahatlatalım dedi onu 3hafta içtim şuan 6hftalıgım agrım kalmadı
kendincebirii caglaboran98 bende 5+2 haftalığım çok halsizim başım dönüyor hiçbir şey yapasım gelmiyor ☹️
Ayla2022 Benimde aynı şekilde kasıklarımda felaket ağrılar vardı fakat 6 haftaya doğru geçti canım. Dert etme gayet normal canım, bebek yerleşiyor, rahim genişliyor falan
Guncem kendincebirii @Burcumm Bu bulantilar bas donmeleri ne zaman basladi acaba? Ben bu cuma 5 haftalik olacam. Beta degerimde iyi. Ama hic belirtim yok. Sadece aksamlari biraz sancim oluyor
kendincebirii Guncem bende bulantı yok her gebelik aynı olacak diye bir şey yok kendinizi kasmayın 3 haftalıkken hafif bel ağrım baş dönmem vardı ben ordan anlamıştım git gide daha yoğunlaştı baş ağrım be dönmelerim
Burcumm Guncem vallahi benim çok 3rken başladı ama belirtiler kişiden kişiye değişiyor kimisi hiç anlamıyo bile
Seda5885 Benim psikolojim bozuk gibi ama degil bir degişigim iyim desem degilim kotuyum desem degilim normal mi ruh halim bir degisik