nidarcn İki gün önce spinal anestezi oldum çok rahattı herşeyi ayağa kalması felan ama az önce boynuma ve burnuma doğru Bi ağrı girdi hamlamış gibi hareket zor ediyorum varmı böyle olann
Zhrafath nidarcn benim de bir kaç gün sonra böyle şikayetlerim olmuştu canım bol su ve kahve iç geçiyo
Haticebt nidarcn sezaryenden çıkınca hemşire boynumu sıcak tutmam konusunda beni uyarmıştı.. üşümüş olabilirsiniz.. sıcak tutmaya özen gösterin
Haticebt nidarcn doktorunuzdan ağrı kesici isteyebilirsiniz, bana her ihtimale karşın yazmıştı doktorum