Ozgeliko Adete yakın değer yükselebilir diye biliyorum ama bu kadar da yükselmez . Benim 300 çıkmasına rağmen ortalama düşük bir değer demişlerdi . Onlar için önemli olan iki günde bir düzenli artıyor mu bu önemli . İki gün sonra tekrar kan verin gebelik var gözüküyor.