Bebeğim son iki haftada 150 gr almış sadece önceden de geriden geliyordu minyon bir bebekti ama şimdi haftasıyla arası baya açılmış.Doktor ciğer geliştirici yaptırdı yarın da yapılacak toplam dört doz. Sonra alabiliriz belki dedi. Böyle olupta bekleyen var mı 38. Haftayı doğunca küvezde kalır mı kilosu 2300