Geçen hafta 6+2 de ilk muayene için gittim. Kese göründü fakat kalp atışlarını duyamadık. Doktorum bir hafta bekleyelim dedi randavum çarşamba günü fakat çarşamba günü 7+4 oluyoruz. Sizce bir hafta daha bekleyip 8. Haftamda mı gideyim yoksa çarşamba günü gideyim mi duyar mıyız kalp atışını bu hafta gitsek?