Kızlar 37+4 haftalığım zaten beni belkide görmüşsünüzdur bi sıra fazla post açtım ama bu kez sanırım nişanım geldi afedersiniz lavaboya gittim ve bacağımdan bişe aktığını hissetim ama su değil böyle akıntı gibiydi hafif sarımsı yani su gibi sıvı değil o yüzden idrarım değildi ondan eminim peçeteyw sildiğimdede baya vardı vajinal kaşıntım olmuştu lavaboya gitmeden önce sizce nişan olabilirmi napmam gerek hastaneye gitmelimiyim?