Bartınlı kimse yokmu arkadaşlar benım 2 ay kaldı doğuma iyi bı doktor bulmam lazim bu zamanna kadar özele gıtım dogummu özelde yapamam normal dogum 3bin sezeryen 4bın bi dahane bı sezaryen varmış adı aklıma gelmıyo 5bın oda sımdı ben normal den çok korkuyorum ve ne olcagı bellı olmaz Aniden acil sezaryen fln olabilir ama o kadar para vercegıme başka birşeyler alabılırım bebegıme fln ama devlet kötü dıyorlar doktorlara bızde bartına yenı tasınsık iyi doktor nasıl bulcam devletten hiç ama hiç bilmiyorum napcam😔😔