Asyaaa35 505050 18+1 ara ara karın ve kasık ağrısı ve gaz sıkışması oluyor. Bugun kontorum vardı cinsiyeti de söyledi doktorumuz☺️☺️ Sizler öğrendinizmi??? Ve kalbinde parlaklık gördü doktor sizce önemli birşey mi?
gizemkrgzl 18+1 im bende çok şükür iyi gidiyor sizin nasıl ve hangi vitamin yada hap kullaniyosunuz acaba ben sadece d vitamini ve kan kullanıyorum ☺️