nanna Bebisimmm1 anaaaa valla mı bana hiç öle bişi demedi😂 ama benimki planlı sezaryen 38de alacak o yüzden abartı kilolu olamaz benimki
Aysezey Bebisimmm1 Maşallah.Haylrla gelsinler.benmki sezeryan olacağı için doktr bişey demedi bakalm artk kaç doğarsa. Sadece 1 numara bez aldm olrmu diye tedirgnm 😄
Esra-57 Bebisimmm1 bende merak ediyorum haftaya randevumuz var bakalım kaç kg olmuş en son 30 haftalıkken gittim 2 kg idi ☺️
furkaninannesii 29+6 iken 1579 kiloydu bebiş. Şuan 30+5 im. Sizve normal mi kilosu. Biraz şişmansı istiyom da 😀😀😀