Edaeymen Arkadaşlar 32+6 gebeyim 10gğn önce muayeneye gittim bebeğin suyu fazla bir hafta önden gidiyo gelişimi dedi bu konu hakkında bilgisi olan varmı
Berru Bende geçen hafta gittim bir hafta önde bebek ve sıvı fazla şeker yüklemesi isticem dedi ben şeker yuklemeside ywptirmiyorum üçüncü çocuğum inşaallah bir sıkıntı olmaz
Mubahkorkmaz Kızlar iyi akşamlar benim bebeğin suyu çok fazla ve erkem doğum riski var dedi doktor heran alırım dedi