Gokcennnn Haftamda acil serklaj rahim ağzına dikis atıldı sancı ve kanamam varmis rahim duvarim inceyms. Suan 30 haftalik olduk ama arada kasılmalar var normal mi erken dogum riskim var. Serklajli olup doğum yapanlar.
Esrakin Gokcennnn Serklajli olmama ragmen 29+3 le dogum yaptim cnm malesef bebegim 56 gundur kuvezde sozde serklaj bebegimizi koruycaktu hicte oyle olmadi
Gokcennnn Esrakin inşallah sag sağlim kucağınıza alisnz. 31. Haftaya gircem bende. Ama ben hep yatıyorum lavabo harici asla kalkmyrm.
Gokcennnn Funday35 suan açılmam yok dikiş atıldı ama karnım taş gibi oluyor korkuyorum doktor normal dedi ama artik kimseye guvenmyrm. 19. Haftama kadar hersey iyi diyorlardı
Funday35 Gokcennnn İnsan hep bir panik için de oluyor sizi anlıyorum 2 kere kayıp yaşadım rahîm ağzı yetmezliği yüzünden normal olan şeyler bile size normal değilmiş gibi geliyor inşallah hicbirsey bizim düşündüğümüz gibi olmaz canım hersey yolunda gider biraz gönlümüzü ferah tutmamız lazım aslında
beren1901 Gokcennnn benimde kasılmalarım oluyo canım banada doktor normal dedi.dikiş yok ama iğne kullanıyorum her hafta.28+2 olduk bişey olmaz inşallah
ZZeynepP1903 Canım geçmiş olsun 30u gecmissin sükür kötü düşünme. Bende 24. Haftamda oldum, suan 32. Haftamdayım kasılmalar bende de oluyor doktor magnezyum verdı gunde ıkı defa içiyorum. Bakalım nereye kadar gidecek 🤷🏻♀️
Bebeeeeek Esrakin aaa çıktınız mı çok şükür sİzi hep görüyordum burda rabbim bir daha ayrılık vermesin inşallah sağlıklı musmutlu günleriniz olsun bebeğinizi bEnim yerime öpün benim bebeğimde kuvezde inşallah en kısa zamanda çıkarız 🤲
Esrahaliscelik Esrakin ayy çok sevındım yaa Rabbım bır daha ayrılık gostermesın sağlıklı gunlerınız olsun gözün aydın canım benım 🙏🏻🙏🏻❤️