Nnefri999 Kızlar dün sabaha karşı normal doğum yaptım (1 gün oldu) Yıkanmak istiyorum ama olur mu olmaz mı bilemedim Doktoruma sor derseniz soramıyorum ( akrabası rahmetli olmuş ) bunun için aramak istemedim
elifkrs Nnefri999 rahat bir şekilde banyonu yapabilirsin canım hatta bel altı hergün duşa gir çok iyi geliyor ben su tutuyordum öyle temizliyordum😊 benim dikişlerim vardı hiç bişey olmadı
sedefyrs1101 Ben almıştım sorun olmadı millete kalsa 40ım çıkınca çocukla beraber yıkanmak lazımmış 40 gün duramazdım walla yıkandım ben 1 gün sonra