Seyda1453 Ah nihayet nişan geldi 😂 38+2 Kızlar herhangi bi sancım yok. Doktoruma yazdım ama cevap vermedi daha. Sanırım hemen hastaneye gitmek gerekmiyor değil mi?
Ftmsgr Seyda1453 bilmiyorum ama nişan gelmesi için birşeyler yaptınız mı 39+0 nişan filan gelmedi 😔 artık doğurmak istiyorum
Aysebln Seyda1453 nişan tek başına doğum belirtisi değil canım sadece doğumunun yakın olduğunu gösterir şuan yapman gereken şey sancılarını beklemek ve gelince sürelerini takip etmek ☺️ Rabbim bir avazda kurtarsın inşallah 🙏🧿
Seyda1453 Ftmsgr Hep dedikleri hafif kanlı sümüksü yapı derler ya aynen öyle oldu. Dün itibariyle ilişkiyle destekledik sabah biraz fazla yürüyüş yaptım Bir de WC banyo yıkadım bugün Bı baktım gelmiş 😂
Seyda1453 Aylinbebek Evet gel bı nst bakalım dedi Gittim hafif hafif sancılar çıktı Alttan muayene etti ebe 1cm açıklık vardı hala aynı şekilde 1cm olarak duruyormuş Yalnız muayeneden sonra kanamam oldu. Sert davrandı sanırım ebe
Aylinbebek Benim 2 aralikta hergün azar azar geliyor 38.4 2 ci hamileliğim. İlk gebeliğimde. Belim agriyor diye gittim nisan geldi sonra su. Sonrada doğum başlamıştı 36 haftada
Canbakan Benim ilk gebeliğimde nişan geldi gittim doğum başlamış ama açılma yok dedi sancı da yoktu bende eve gittim nişan salı akşam geldi ben perşembe sabah doğum yapmıştım. Allah kolaylık versin hayırlısı ile gelsin dünyaya
Seyda1453 Aylinbebek Evet evdeyim, çok şükür bebeğimin hareketlerini hissediyorum içim rahat. Ayrı bı durum olmazsa Çarşamba günü normal randevum var o zamana kadar dururum evde
Aylinbebek Seyda1453 inş sağlıklıca alırsın kucağına canım benim kaç haftalık senin bebis kilosu kaç benim 2 hafta gerilik var bebisim var
Seyda1453 Aylinbebek Amiiin hepimiz için inşallah Bugün 38+3 olduk 37 haftalıkken gittiğimizde 3175 Gr idi. Siz ne kadarlık oldunuz
Seyda1453 Aylinbebek İki hafta önden gitmesi ya da geriden gelmesi çok sorun teşkil etmiyor diyor doktorlar, İçiniz rahat olsun inşallah sağ salim kavuşacaksınız siz de