Ranisim21 Mehtap03 yok canm bende 38+3 bender de bişey yok bence biz çok sabırsız olduğumuz için bebisler gelmek istemiyor 😅😂
Ilaydaafra5 Mehtap03 41.haftamin icindeyim.canim.hic bisey yok suanlik cuma gunu suni sanciyla dogum baslatilcak 🙂
Aysengngr Mehtap03 illa nişan gelecek diye bekleme canım ben 1 ay önce 39+3te doğum yaptım düzenli sancılarım başladı ama nişanım gelmemişti nişan gelmeden doğumum başladı nişanım 5 cm açıklıktan sonra muayene sırasında geldi 😁
Mehtap03 Ilaydaafra5 muhtemelen bendedee o olcak acilma yine olmazsa sezeryan dedi doktor son care artik 😊