Elf55 12. Haftamda geldi benimde çok az bir kanama hemen doktora gittim progestan fitil ve iğne verdi. Bebek sağlıklı, içte kanama yok, sende sıkıntı yok dedi. Ama önlem önlemdir. Tedbir aldık 2 haftadır uzanıyorum evde işlenmiyorum. Dinleniceksin dedi. Riskli bir gebeliğim falanda yok çok şükür ama tedbir bizden takdir Allahtan