Rabia nizam. İlk gebeliğim ona gidiyorum ve emin olduğum tek şey, gerçekten mecbur olmadığı sürece sezeryan yapmayacak. Bu çok rahatlatıcı. Ssvd konusunda da ısrarcı bir doktor. Yani mümkünse şartları zorlayıp ssvd yaptırıyor. İletişimi güzel, sakinleştirici, her soruya güzelce cevap alabildiğim bir doktor. Hep iyi ki dedim. Doğuma da az kaldı, inşallah onun her gebesi İçin istediği gibi güzel hatırladığım bir doğumum olur.