BuseTolga Rumeysa-91 bu ikinci ilki dış gebelikti Ağustos ayında iğneyle düşük yaptım çok şükür bu öyle olmadı canım o yüzden ilk sayılır ☺️ Senin ilk mi?
ilaydaelcinn_1 7+1 oldum, 5 haftalıkken öğrendim ve bayağı net bir şekilde keseyi gördük darısı başınızaa🥰
Deletedmom_7 BuseTolga henüz görmedim ben de çarşamba gideceğim ama beta düşük gidiyordu benim bilerek 1 hafta uzattım vermedim artar inşallah dis gebelik korkutuyor umarım olmaz
BuseTolga Deletedmom_7 içini ferah tut canım umarım sağlıklıdır ben de daha önce dış gebelik geçirdim değerlerin kaçtı
Deletedmom_7 BuseTolga ben adet 2 gün geçti kan verdim 0.286 çıktı Ertesi gün 11.95 çıktı 1 gün geçti verdim 32.11 İşte biraz düşük çıktı bende en son dedim 1 hafta bekleyip vereyim 1000 olana kadar kan alacam dedi
BuseTolga Deletedmom_7 ben de bıçak gibi saplanan sağ kasığıma ve belimin sağına vuran keskin bir ağrı olmuştu soğuk terler döküyordum resmen ağrıdan yerimde duramıyordum yatsam yatamıyordum otursam oturamıyordum illet bir şeydi yani değerlerim benim iki gün arayla 537-843-1282 ydi
BuseTolga Deletedmom_7 değerin güzel artmış gibi geldi bana canım yani 11 den ertesi gün 32 ye çıkmış sağlıklıdır bebişin sıkma canını