Kızlar 6. Ayımda önce ayaklarım şişmeye basladı sonra kaşıntı şimdide ellerim cildiyeye gittim egzama dedi krem verdi günde 1 kere kullanmam lazım bende onu gece yatabilmek için uyumadan önce kullanıyorum ama gündüzleri ellerim ve ayaklarım çok terliyo ve kaşıntı yapıyo deliriyorum kafayı yicem Bu egzama doğumdan sonra geçiryor mu yoksa kalıcı mı Kadın doğum doktorumada bu şikyetimi belirtirsem bana başka ilaç verirmi çekiniyorum söylemeye 😔