_nurgler Canım benim doktorum 1 hafta arayla çağırıyor beni genelde su kontrolü açıklık falan için istersen farklı bir doktora daha gorun çünkü bazen suyumuz azalıyor biz anlayamıyoruz rutin muayenelerde belli oluyor bu gibi durumlar su an 39 haftamdayim yarın 40 gireceğim Inşallah doğuma kadar her hafta görüşeceğiz dedi doktorum