Aycicegim Diaayse tabi ki de perinatolog ve öyle tercih ettim radyoloji genelde o ilde yoksa tercih ediyorlar
Nazlimom Diaayse radyolojiden aldım özelden 2 gün önce gittim 4 boyutluda yüzünü göstermedi bugün tekrar çağırdılar inş gösterir😂