Pozitif doğum hikayelerini izleyin mutlaka.Ben kimseyle bu konuyu konuşmamaya özen gösterdim.Kızım normal doğum ile gelmek istedi ve toplamda 4 saatlik bir süre de kızıma kavuştum.Her sancı geldiğinde dua ettim.Zaten kesiyi dikişi hissetmiyorsunuz iğne yapılıyor hatta iğneyi bile hissetmiyorsunuz eve geldiğimde yapışkanlı görmüştüm öyle anladım iğne yaptıklarını.Doğum bittiğinde hemen ayağa kalkmak istiyorsunuz öyle bir enerji geliyor.Zaten kanamada bildiğimiz birşey sonuçta her ay yaşıyoruz.Dikiş olursa onlara da temiz baktın mı mis gibi 🌸💗