incisu Bebeğim 2 haftada önden gidiyordu kilosuda iyi bebeğimin ama iki gündür değişik ağrılar yaşıyorum aynı durumda olan var mı belimin tam ortası kaburga taraflarım aynı zamanda da gribim 😖
QueenMommy incisu Merhaba seni bir konuyu arastırırken görmüştüm avuç içi kaşınması sormussun ama cevap gelmemiş aynı sıkıntı bendede var acaba geçti mi naptınız ?
Aslinur incisu merhaba bende 34.haftadayım bel agrısı bendede mevcut bugun dr a gittim nts de sancı cıkmadi yaşamaı sanci dedi dr ama yinede nts ye girmenizi öneririm. Yürüyüş önerdi yarım saat yürüyorum iyi geliyor