Merhaba 8 hafta 6 günlük hamileyim. Daha önce hiç kanama olmamıştı ama bugün ilk kez böyle adet bitiminde ki gibi kahverengi salyalı bir akıntı geldi sizce normal midir? Ben biraz panik oldum doktor kahverengi sorun olmaz dedi telefonda ama ilk gebeliğim sizce neden olmuş olabilir?