Nisam27 2 doktor da erkeğe benzetti ama emin olamadı kızında böyle olabilşyor dedi ama en son %70 erkek diye duydum bugün ki net değil hala. Oğlumda 12+3 net erkek olduğunu gördük. Bir kıızım olsun isterim ama Allah sağlıklı ve hayırlısını nasip etsin🤲🏻