33+3 te aşırı sancım yüzünden kontrole gittim kızlar. Doktor açılmaya meyillisin diye bir ifade kullanarak bana da ciğer geliştirici o gün ve 12 saat sonrasında bir doz daha vurdurdu. Asla WC harici ayağa kalkma dedi. Zaten kalkamıyorum karımda sürekli sancı var yatınca hafifliyor birazcık sadece bel, sırt bacak komple uyuşuk yatarak bebeği bekletmeye çalışıyorum resmen. 33+3 te 2490gr ve 45cmdi. Heran gelebilir dedi çok korkuyorum