Adete dair bir belirtim yok dün bel ve karın ağrım oldu ve midem bulandı o kadar hala göğüslerim şiş ve ucu çok hafif ağırıyor bunlar gebelik belirtisi olabilir mi ? Bir kaç gün daha geçsin öyle test yapayım diyorum birde korkuyorum negatif görmekten 🥺 sonra diyorum hemen test yapayım üzüleyim üzüntümü hemen atlatayım diyorum rabbim kimseyi evlat hasretiyle sınamasın 🥺😭