Kızlar kızlar 5 haftalık gebeyim evde test yaptım pozitif çıktı doktora gittim ultrason muanesinde kese göründü ama doktorum kan tahlili vs yapmadı sorduğumdaysa kalp atışını duymadan tahlil yapmayı uygun bulmuyorum dedi bu hafta kese büyümüş mü diye tekrar çağırdı sizce normal mi hiç tahlil yapmaması böyle bi durum yaşayan var mı