SedaMetinKizilta bende 35+6 yım on gündür iğne batması gibi bişeyler oluyodu nts de kasılmalar çıkmıştı geçen hafta pembe leke geldi iki gün öncede kasıklarıma inanılmaz bi ağrı girdi aşağı doğru şiddetli basınç yarım saat sürdü geçti bugün doktorum erken doğum olabilir diye ciğer geliştirici iğne verdi suyumda azalmıyo artıyo bide sıcaklara dayanamıyo bebekler sanırım