ikiicocukkannesii sadece pelin hoca ben 2 cm acilmam olduğu için 32 haftadan beri evde yatıyorum her hafta hastaneye gidiyorum rst bağlanıyorum cati muhanesi oluyorum ve yarın tekrar gidicem ins sağ salim acısız sancisiz kucağımıza alırız doğumum sezeryan benim