MerveNur- ebe hiç görmedim sadece epidural anestezi aldım o zaman çok korktum panik biriyim doğum sonrası o korkum için asla yapmam dedim dikkatinizi çekerim can acısı değildi panik korkusuydu bir daha asla yapmicam dedim ama şimdi o kadar mutluyum ki onu istedim diye yine olsa yine onu yaparım çünki ilk çıkış anını ilk sesini herşeyi duyuyorsunuz görüyorsunuz 🤍 eve görmedim ama sadece hemşire doğum sonrası gelip bakıyordu o